Wyróżnienia :)

Chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za wyróżnienia, które od Was ostatnio dostałam :) Cieszę się bardzo, że doceniacie mojego bloga i podoba Wam się to, co tworzę.
Przyszła w końcu kolej i na mnie i moje wyróżnienia (będą się pojawiać w kilku postach - bo kilka się ich nazbierało, a zawsze jakoś nie ma czasu - ale poprawię się ) w komentarzach też mam zaległości :( ale nadrobię to.

Wyróżnienie nr1:

Wyróżnienie od: http://evebellart.blogspot.com/2012/11/zostaam-wyrozniona.html dziękuję bardzo!!!

Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Oto pytania od Evebellart i moje odpowiedzi :)
  1. Narty czy sanki...?   - sanki
  2. Ulubiony kolor?  - fiolet, turkus
  3. Ostatnio obejrzany film? -  Sierociniec - rzadko oglądam filmy
  4. Twoje największe marzenie? - w tej chwili - kupić maszynę do szycia :)
  5. Czego chciałabyś się jeszcze nauczyć (jeśli chodzi o twórczą pracę)? - quillingu, pracy z mediami i stemplami
  6. Ulubiona pora dnia?  - wieczór
  7. Zatłoczone miasto czy spokojna wieś? - zatłoczone miasto w tygodniu, spokojna wieś na weekend
  8. Twoja największa zaleta? - jak mam coś zrobić robię od razu i zapominam :) oraz punktualność
  9. Ulubiona potrawa? - brak
  10. Kawa czy gorąca czekolada? - kawa
  11. Wakacje w Polsce czy za granicą? - wszędzie :) - najbliższe w lutym :)
Moje pytania:
  1. Stemple, media czy wykrojniki?
  2. Ulubiona forma ... kartka, pudełko, album, LO?
  3. Najbardziej w warsztacie craftowym brakuje Ci ...
  4. Ulubiony kolor i dodatki craftowe?
  5. Ulubiona technika craftowa?
  6. Samochód, samolot czy pociąg?
  7. Kot czy pies?
  8. Najbardziej marzysz żeby pojechać ....
  9. Co lubisz robić poza craftem?
  10. Morze czy góry?
  11. Wiosna, lato, jesień czy zima i dlaczego?
Blogi które nominuję: (kolejność przypadkowa) - nominuję blogi z różną ilością obserwatorów i dużą i małą i średnią:
Wyróżnienie nr2:

Kolejne wyróżnienie dostałam już jakiś czas temu od:  http://ela17-mojepasje.blogspot.com/2012/08/wyroznienie.html    należy nominować 7 blogów.
Dziękuję bardzo!!!

wyróżnienie przekazuję dalej, dla Was banerek:
Wyróżnienie nr3:

dziękuję bardzo!!! Dla Was banerek:

Nominuję kolejne blogi:
Wyróżnienie nr4:

jeszcze raz dziękuję :)
i banerek dla Was:

Komentarze

  1. dziękuję bardzo za wyróżnienie
    :)
    doceniam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, wyróżnieniowe bum u Ciebie:D dziękuję bardzo:) czeka mnie to samo i chyba już dziś się za to wezmę... Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :) Tez musze moje wyróżnienia ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo dziękuję ślicznie :)
    Pozwól, że odpowiem na Twoje pytania tutaj :)
    1. Wykrojniki - tylko dlatego, że marzy mi się maszynka :D i sponsor do kupowania wykrojników :P
    2. Póki co kartka i pudełko - ale już niedługo zabiorę się za swój pierwszy przepiśnik, zobaczymy co mi z tego wyjdzie :)
    3. Papierów, maszynki i wykrojników, dziurkaczy.
    4. Fiolet! A nie potrafię obejść sie bez kwiatków, motylków i perełek :)
    5. Scrapbooking, quilling
    6. Samochód.
    7. Zdecydowanie pies :)
    8. W jakieś ciepłe miejsce, bo w sumie nigdy jeszcze nie byłam - marzy mi się Chorwacja, Egipt...
    9. Oglądać filmy, spać i jeść :D
    10. Morze latem, góry zimą :)
    11. Generalnie lubię wszystkie pory roku, bo każda ma w sobie to coś - i w sumie cieszę się, że mieszkam w takiej strefie klimatycznej, bo mamy różnorodność (a nie np. 365 dni w roku ciepła bądź zimna). Wiosnę lubię za to, że wszystko budzi się do życia, słońce mocniej grzeje. Lato lubię za gorące słońce, ciepły piasek na plaży... Jesień lubię za piękne kolory i pyszne zbiory. Zimę lubię za puszysty śnieg i mróz szczypiący w policzki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow, ale wyroznien Ci sie nazbieralo :D zasluzone, zasluzone ;D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!!!!! Wyróżnienie od Ciebie jest dla mnie całkowitym zaskoczeniem - Twoje prace są takie piękne!!!!!
    Mocno pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo !!! tyle wyróżnień... gratuluję, bo słusznie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! I dziękuję Ci serdecznie:)
    Uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, dziękuję bardzo :D
    Miło mi strasznie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dziekuje za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wyróżnienie. Nie gniewaj się proszę, nie będę kontynuować zabawy. Z przyjemnością zaglądam do Ciebie, wiele serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ Cię zasypały wyróżnienia!! ale w ogóle się nie dziwię, bo Twój blog naprawdę się wyróżnia :))
    a teraz o mnie... dziękuję, że i mój blog "wpadł Ci w oko" ale ja nie jestem fajna... :( i wyróżnień nie przyjmuję... tak kiedyś postanowiłam i chcę być konsekwentna ;)
    natomiast z chęcią zaglądnę do wyróżnionych przez Ciebie osób :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje Ogromnie :D
    To takie motywujące!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chanya13, jeszcze raz gratuluje wyróżnień i bardzo dziękuję za Twoje! :)
    Odpowiedzi na Twoje pytania są tutaj: http://mapowska.blogspot.be/2012/11/dziekuje-bardzo-za-wyroznienie-od.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za babeczkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło:* Chciałbym się odwdzięczyc troszkę inaczej,wysyłając Ci karteczkę (jeśli oczywiście zechcesz i podasz mi na maila swój adres pocztowy:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) będzie mi bardzo miło i z góry serdecznie dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram